6.10.09

Из женските списания - 3

"През лятото имах полова близост в парка до паметника на българо-съветската дружба. И до ден днешен при полова връзка в съзнанието ми изникват образите на национални герои."


"При нас всичко не стана просто така, а дълго и сложно."

"Аз го наричах "урод", но обърнах внимание на поведението му и се влюбих."

"Едно малко познато момче искаше да спим заедно, но аз се страхувах. Тогава той ми каза: "Не се страхувай, той ми е малък?"

"Аз съм на 13 години и досега не съм спала с момчета? Но вече се интересувам от публичните домове."

"Никога не съм виждала жива проститутка. Интересно, къде ли се крият?"

"Пиша Ви вече трето писмо, въпреки, че не съм изпратил все още първите две."

"Аз мисля, че сексът при нас, в провинцията, не е много развит. Въпреки, че имам познати, които го практикуват почти ежедневно."

"Сексът го правя само с жени, нямам никакви връзки с мъже. Но още от детството си обичам клизмите."

"Виждам, че всякакви кретени Ви пишат писма за най-различни глупости. Затова и аз реших да Ви пиша."