4.11.09

По истински случаи



По - добре тук, отколкото отсреща! (надпис на кафене срещу централни гробища)
Българско бельо директно от вносителя.(надпис на Женския пазар)
Поради ремонт бръснеме отзад./ надпис на бръснарница /
Не пускай силно водата! Ще си измиеш краката.(Надпис в тоалетна )
Давам стая за момиче с голям балкон.
Продава се антично бюро за жени с дебели крака и големи чекмеджета...
Пролетарския поет Вапцаров изказва волята на народа, че само с братската помощ на СССР нашия народ ще си възвърне Филипините и едрите звезди над Фамагуста.
Ю пей ми а глоуб нау!/ядосана контрольорка иска глоба от чужденец /
Архимед, както се къпел във ваната изведнъж се сетил и открил Питагоровата теорема.
ass`s milk/ превод на "Магарешко мляко" в меню /

При кмета се влиза само при голяма нужда./ табела /
Еврибари на магари!/ думи на собственик на магаре на морето в услуга на чужденците /
Честит ти рожден ден и да живееш още толкова./ десетокласник от Кърджали към своя съученичка /
"Не ме е яд, че колежките ми са грозни, яд ме е, че започват да ми харесват! " / надпис на стена в МЕИ /
A "shit" of meat and vegetables-Ястие в менюто на р-т Езерото, Стара Загора. Българската му версия е шишче от свинско и зеленчуци
"Търся жилище в района"/ обява в рейс /
"ЕЛА СИ ЩЕ КОЛИМ ЧИЧО ТИ"-Автентичен текст от телеграма (правописът - запазен)
Пенке, оставих ти двама умрели на бюрото, моля те оправи ги./ служителки в пенсионно /
Яйца собствено производство. (табела в магазин)
Българско бельо директно от вносителя. (надпис на Женския пазар)
Всеки истински комунист е под земята / надпис на мина /
Не пускайте чешмата, защото тече!/ надпис на чешма /