2.12.09

Опасен Чар


* „Не, дарлинг, ти си трезва като малко пухкаво пингвинче.“

* „На нас гении не ни трябват.“
* „— Каква е програмата?
— Дуо Пластик, Сиси боата, Шведките и фолклорен състав.“
* „— Куфарчето, ако обичате.
— Това е портфейла ми.“
* „Сега ще ми покажеш пътя към тази ренесансова Флоренция на Софийски окръг!“
* „Всички сме от село.“
* „— Куче-касичка. Къща-касичка. Заек-касичка. Куче-касичка.
— Старомодно.
— Имаме модерно — зарче-касичка, шлем-касичка.
— Икономията е майка на мизерията.
— Тъй вярно, другарю капитан.
— Това куче защо е зелено?

— То е крокодилче.
— Защо не пише?
— Заяжда. От влагата.
— Лошо другарю…
— Седларов.
— Лошо, Седларов, лошо.“
* „— Мирише ми на командировка в Софийския Централен Затвор… От мен един съвет: килия 213, втория етаж, южното крило. При бай Ставри… познавам го лично… Човекът е строг! Но справедлив. Много обича майтапите. Вие сте млад, ще излезете запазен.
— Другарю капитан, моля ви! На мен ще ми стане лошо!
— Първата година е трудно. После се свиква!“
* „— Влиза Ирина. Носи поднос с везана кърпа. А под кърпата…
— …печено пиле?
— … Главата на василевса!“
* „— Ша прощаваш, зетко, обаче така ни завъртя, че и името не успяхме да ти научим.
— Илия.
— Илия, а? Грааааааадил Илия килияааааа…“
* „Няма само аз да страдам, я!“
* „Айди, взимайти, чи той курбана като залояса…“
* „— Франк Лойд Райт — архитекта?
— Не. Разузнавача.“
* „Ще ги наредим така: роднина, милиционер, роднина, милиционер…“
* „Ти защо караш товарен автомобил с книжка за любител шофьор?“
* „Разбирам…но ако Вилер от Хамбург научи за тази нелоялна конкуренция, ще подаде жалба до Международния Съд…и тогава жална ви майка! И не от него, а от родното ни скъпо Съдилище…“
* „— Мислим да реализираме и тайната вечеря.
— Да реализирате?“
* „Вече не се казва да построим кочина, вече се казва да реализираме кочина!“
* „Тая къща върху водата дека тече.“
* „Дет ис дъ куесчън. Както е казал джентълменът Хамлет.“
* „Вървиш по улиците — фонтани. Някъде в ефира се чува лунната соната. Няма полиция, няма милиция.“
* „Няма да работи моето кукувиче повече. Само ще си отваря човчицата, а мъжлето ще носи.“
* „Ястребовски — свободен архитект, урбанист и еколог!“
* „Парите са тор, от която изникват красиви цветя!“