13.10.09

Футболни мъдрости 2

“Не мога да се примиря да се отнасят с мен като с чифт чорапи, фланелка или лайно. Да, Юнайтед се отнасяше към мен като към лайно, но аз въобще не съм лайно.”
Ерик Кантона обяснява защо е напуснал Ман Юнайтед.

“За онези от УЕФА ние сме само човешко месо.”
Защитникът на Парма Антонио Бенариво преди мача срещу Апоел в Израел в разгара на серия самоубийствени атентати

“Ние, футболистите, сме просто стока. Но една от най-скъпите.”
Нападателят на Реал М Фернандо Мориентес на въпрос дали са реални цените на футболистите

“В Интер дойдох само с една четка за зъби.”
Нападателят Eрнан Креспо по повод светкавичния трансфер от Лацио в Интер

“Повече никога няма да чистя тоалетни.”
Простото човешко щастие на нападателя на Нюкасъл Лумано Трезор Луа Луа, който чистeл тоалетните в “Макдоналдс”, преди да стане футболист

“Ницше? Кой, по дяволите, е този?! За Бога, та аз съм от Рексъм!”
Уелският халф на Бирмингам Роби Севидж, прочул се с облекчаване в съдийска тоалетна, отговаря на въпрос дали споделя мисълта на Ницше, че щом нещо не те убива, те прави по-силен.

“Защо да е лошо да ядеш куче? Щом яденето на кучешко месо е част от кулинарните традиции на южнокорейците, те имат пълната ми подкрепа.”
Парагвайският вратар Хосе Луис Чилаверт - Булдога прави мили очи на домакините от Южна Корея, обвинени в нецивилизовано отношение към помиярите.

“Усетих с какво са напълнили бидона и затова въобще не го докоснах.”
Вратарят на Валенсия Канисарес, след като разбра, че фенове на Бетис са напълнили с урина бидона, от който той си пийва по време на мач.

“Съдията бе по-опасен от бясна маймуна с два пистолета в ръце.”
Грегорио Мансано, треньор на Майорка, по повод съдийството в мача с Барселона, когато бяха изгонени двама футболисти от неговия тим.