12.10.09

Спортни мъдрости

"Омразата не принадлежи към футбола.Това е чувството, което обикновено те връхлита, когато влезеш в кухнята и видиш жена си"-Берти Фогс


"Хората мислят, че футболът е въпрос на живот и смърт. Грешат! Футболът е нещо много по-важно"-Бил Шенкли

"Първите 90 минути са най-важни"-Боби Робсън

"Аз съм оптимист. Дори кръвната ми група е положителна!"-Тони Полстер

"Гледам мачове по телевизията в неделя. При това всеки ден."-Джеки Чарлтън

"Топката е кръгла. Ако беше квадратна щеше да е куб!"-Диего Марадона

"Не ми се вярва да се роди футболист, който да е по-голям или по-малък от Марадона."-Кевин Кигън

"Никога не давам прогноза и мисля, че никога няма да дам."-Пол Гаскойн

"Футболът е проста игра. Два отбора, един съдия и накрая винаги печелят германците."-Гари Линкер

"Похарчих много от парите си за жени и алкохол. Останалите пръснах на вятъра."-Джордж Бест

"Този мач може да има 1 изход-победа, равенство или загуба."-Франц Бекенбауер

"Нашият съперник е спечелил 66 мача и във всеки от тях е вкарал гол."-Браян Мур

"Искам да остана в "Нюкасъл" до края на живота си. А ако се споразумея с клуба-и след това."-Алън Шиърър

"Не знам къде точно е Гана, но сигурно не е далеч, защото нашият ганаец от "Байерн" Сами Куфур идва всеки ден на тренировка с колело."-Лотар Матеус

"Питате ме за мача Англия-Камерун? От едната страна видях екзотика, чужда култура, загадка, непознат футбол, а срещу тях се изправи Камерун"-Боби Чарлтън

"Ще се откажа от футбола когато вече нищо не ме боли. Докато ме боли, значи съм жив и мога да играя."-Франко Барези

"Дали ще играя в Мадрид или в Милано-няма значение. Важното е да е в Италия."-Анди Мьолер

"Ако вървя по улицата, видя локва и я прекося ходом, моите критици ще ме разпънат на кръст, че не мога да плувам."-Сър Боби Робсън

"Заслугата за гола е 70% на мен и 40% на отбора."-Ромарио

"Трябваха ни подобрения в аеродинамиката, затова се постригах"-Михаел Шумахер

"Преди да се кача в колата, ходих до тоалентата олекнах и затова бях най-бърз."-Мика Хакинен