27.11.09

Оркстър без име


„-Абе, Гоше, ще оглушеем с това твое думкане, бе! Здравето ми взе! Ти мани ме мене, ами кокошките спряха да снасят, при 20 кокошки — яйца от пазара купувам! Аз и на война съм бил, ама такова чудо! Бомбардират, бомбардират, па спрат. Какво беше това чудо, какво беше това изкуство?“ — чичо Петър (Георги Русев)
„-Пепи, к’ва е тая бира, ма?… Е не,тоя път наистина ще отидем да му я треснем в главата! Защо ще ме прави на идиот той мене, бе! Той ще ме цака с топла бира!“
„-Може да е «Сейко», но е назад…“

„-Ай сиктир, ще и свиря десет дена под прозореца… Да не е Лайза Минели!“
„-Бе ти знаеш ли как е започнал Луис Армстронг, при това негър, и то в Америка!“
„-Паднал ти е гласът! Ами, че наведи се да си го вземеш.“
„-Браво! Ние отвънка се скапáхме да чакаме, а вие тука... Има ли тоалетна в това заведение?"
„- Е, ама тук е съвсем друга работа! Не е като при нас: „Аре, че шъ метеме!“ “ - Павката (Павел Поппандов)
„- А, Велко! Десет куфара?! Това да не е автобус?

- Е, хайде, това е само третия...

- Ами аз, какво, на главата ли да си ги сложа? Ама Рени, това в куфарите носи ли се?“
„-Няма ми жълтия куфар!!! Вътре ми беше жълтата рокля с презрамките!
- Е, паднáл е някъде по пътя, на връщане ще го намерим.
- Тука е пипано!
- Аре стига, ма! Да не си гола!?“
 Италианският гост кани Рени на танц:
- „- Прего!

- (Павката, през зъби) - Аре прего, ма!“
 Леопарди към Рени:
 „- Bella!

- (Велко) - Е, не е много бяла...“
 Павката към Леопарди, след като му е ремонтирал колата:

- „Колата ти е бомба, ама ти си голем левак, Жабарини!“
 „-Уиски, уиски, ама и от него боли глава.“
 „-В следващата песен се пее за любов, раздяла и още нещо…“
 „-Ти какво си мислиш, ма? И ние пушим цигари КЕНТ и ядем бонбонки ТИК-ТАК!“ — Павката (Павел Поппандов)
 „-Ники, ще ти скъсам главата, гад мръсна!“